21 בנובמבר 2013

עוד שבוע בדיוק!

עוד שבוע בשעה הזאת בדיוק נצא מהבית לכיוון שדה התעופה.
די מטורף כשחושבים על זה, למרות שאני מנסה לחשוב על זה כמה שפחות...
השבוע פרסמנו ביד2 את התנור שלנו (שלי), יש לי יחס אמביוולנטי כלפיו, מצד אחד הוא ממש גרוע - אין טורבו, אפילו לא חימום תחתון, אחד מהגזים לא עובד (וזה אחד מהחשובים). מצד שני, הוא לא באמת אכזב, כל קינוח שרציתי להכין הצלחתי, אני אומנם לא אתגעגע אליו, אבל זיכרונות טובים יש לי ממנו.
וזאת העוגה האחרונה שהכנתי בתנור - עוגת שוקולד, קפה וחלבה של נטלי.


השבוע גם נפגשתי איתה, ואיזה כיף היה!
כבר מזמן רציתי לאפות איתה, אני חושבת שהכנתי לפחות חצי מהמתכונים שלה מהבלוג, וכולם, ללא יוצא, דופן יצאו מעולים! ללא ספק מגיע לה קרדיט להתקדמות שלי במטבח, בחיים לא חשבתי שהקינוחים בבית יהיו יותר טעימים מאשר במאפיות/מסעדות, אבל בזכותה זה ממש ככה!
אז כמו שאמרתי, השבוע נפגשנו והכנו קי ליים פאי וגם רחלי הצטרפה ובזכותה גם דובדבני האמרנה נכנסו למתכון :)

בעקרון אין בארץ קי ליים (ואפילו ליים רגיל קשה למצוא עכשיו), אבל לפני כשנה הזמנתי לי תמצית קי ליים כי ממש ממש רציתי להכין את הפאי הזה.
אותו אני מכירה מהמסעדה Joes' stone crab  שנמצאת במיאמי וידוע בעיקר בגלל הפאי הזה וכמובן בגלל מנת הסרטן (שהיא דווקא אכזבה).
קצת פחדתי להכין לבד, אין לי מושג איך לעבוד עם התמצית והמתכון בכללי נראה קצת מוזר, כה שממש יצא לי טוב שנטלי הסכימה לנסות להכין איתי. מי היה מאמין, אבל זה יצא טעים! וממש טעם של ליים, למרות שהשתמשנו בלימונים ורק חיזקנו עם חצי כפית של תמצית, ואיזה כיף לי שלקחתי הביתה, אבל איזו באסה שגם איתן אהב, ואכל לי טארטלט שלם!



כשאתארגן לי בדירה, אנסה להכין עם ליימים אמתיים ונראה אם יהיה הבדל.
אז אחרי שנפרדתי מהתנור שלי עם עוגת החלבה והשוקולד התחשק לי סופגנייה! אבל השנה אם אני אכין, זה כנראה יהיה רק בניו יורק, ואין לי רכב לנסוע לקנות לי סופגנייה במאפייה (אלו שבמכולת מתחת לבית לא נראו משהו), למזלי יש לי בעל שיודע כמה עצבנית אני נהיית אם אין לי את הקינוח שבא לי, ובדרך הביתה הוא קנה לי סופגנייה (יותר נכון 6).


ועכשיו אני מפוצצת!
היום גם איתן גילה לי דברים נפלאים בפוטושופ, אחד מהם זה שיש פונטים שהם בעצם ציורים וקטורים (למשל הלב בתמונה הראשונה), אז אל תתפלאו אם פתאום תראו מלא כאלו מעכשיו.
נראה לי שהוא גם התרגל לחוסר עקביות של התמונות שלי בבלוג, הוא אפילו מחמיא מידי פעם, וכשאני אומרת מחמיא, אני מתכוונת שהוא לא אומר שום דבר רע על העיצוב :)

נשאר רק עוד שבוע, כבר אמרתי?!?!?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה