17 בנובמבר 2013

מעט טיפים ותמונות

 אני לא אתיימר ואגיד שאני  מכירה את העיר, אבל בשנתיים האחרונות ביליתי בה יותר מחודש, ככה שקצת על העיר אני יודעת.
בתקווה עם הזמן אני אוכל לנדב לכם יותר טיפים.
אבל זה מה שיש לי בינתיים...


 מוניות -  כולם יודעים שממש קשה למצוא מונית פנויה בעיר (לפחות כל מי שראה סקס והעיר הגדולה), אז הטיפ  שלי הוא כזה, רוב הסיכויים אם אתם במיד טאון, אתם מנסים לקחת מונית מאחד הרחובות הראשיים שבהם אתם מסתובבים, בטח באזור השדרה החמישית . אז אם יש לכם קצת כוחות, ואתם לא עם המון שקיות, תרחיקו עד לשדרה השלישית ושם תנסו לתפוס מונית, לי זה עזר, אבל אני לא מבטיחה כלום :)


מוזיאונים - בניו יורק יש מלא! אז אם אתם בקטע, לפני שאתם מחליטים לאיזה ללכת ובאיזה יום, תדעו שלהרבה מוזיאונים יש יום שהוא בחינם (בגוגנהיים זה בשישי או שבת אם אני לא טועה) את הרשימה אפשר למצוא באינטרנט.


סנטראל פארק - בנושא הזה יש לי 2 טיפים.
הראשון, לא להסתובב בפארק אחרי השקיעה, בנוסף לזה שזה מסוכן ומפחיד, זה גם בניגוד לחוק!
בפעם השניה שביקרתי בניו יורק החלטתי לעשות הליכה בתשע בלילה, אני חייבת להגיד שנעים זה לא היה.

הטיפ השני, אם אתם לראשונה בניו יורק, אז אתם בטוח תלכו ל Jacqueline kennedy onassis reservoir  ורוב הסיכויים שתכנסו בכניסה של 86 או 91, אז הנוף משם ממש יפה, אבל אם תמשיכו ללכת צפונה בשביל עם הרצים, תזכו לראות נוף עוד יותר יפה - את כל המיד טאון! ומומלץ ממש לפני השקיעה.


קניות - בגלל שמכל רשת יש איזה מאה חנויות שממש נמצאות במרחק הליכה, אז תדעו שאם מצאתם בגד, אבל אין אותו במידה, בשניה בודקים באיזה סניף יש ורוב הסיכויים שזה יהיה ממש במרחק של 10 דקות (לי זה קרה פעמיים).


הסנאי הוא לא חבר שלכם! הוא רוצה את האוכל שלכם והוא יעשה הכל בשביל לחטוף לכם אותו!


מסעדות -  אני בטוחה שבעתיד יהיה לי מלא, כרגע בחרתי רק את אלו שממש התלהבתי מהן.
Ippudo - מסעדה אסיאתית שמתמחה במרקי הראמן המעולים!
UVA - מסעדה איטלקית, לא היו שם מנות יוצאות דופן, אבל היה טעים, אוכל טוב ואווירה נהדרת.
Sarabeth - ארוחות בוקר ממש מוצלחות ואחלה מיצי בוקר, מוכרים גם מאפים וריבות, יש כמה סניפים בעיר.
Sprinkles - הקאפקייקס הכי טובים בעיר! ואני חושבת שטעמתי ברוב הקונדיטוריות שמתמחת בקאפקייס והם הכי טובים.
The Halal Guys - דוכן של אוכל ים תיכוני, טעים אש!!! יש סיבה למה יש שם תור ארוך, הרוטב שלהם פשוט קסום ואל תבקשו חריף, תאמינו לי , זה ממש חריף!!!


אתרים - אם לומר את האמת, אני לא כל כך בקטע, לא הייתי בפסל החירות ואני גם לא מתכוונת. אבל לראות את העיר מאחד הבניינים הגבוהים הייתי חייבת, למרות המחיר המופרז. תעשו לעצמכם טובה ותלכו בלילה, וכשאני אומרת בלילה אני מתכוונת בלילה, אנחנו הלכנו בסביבות חצות וממש היה לנו את הגג לעצמינו. לא עמדנו בתור שניה ויותר חשוב מזה היינו ממש ממש לבד!


אירועים -  תמיד יש משהו! פשוט תבדקו באינטרנט, באוקטובר יש מדיסון איטס, כשהיינו בספטמבר היה פסטיבל איטלקי, באמת שתמיד יש משהו מגניב ולרוב גם בחינם :)



זהו לבינתיים, מבטיחה שבהמשך יהיה עוד.
וזאת אני עם הכובע האדום בתמונה :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה