4 בנובמבר 2013

דברים שאני אתגעגע אליהם #3

שקדי מרק!
אז נכון, אני יכולה למצוא אותם גם בניו יורק (מרחק של 9 בלוקים בדיוק),
אבל זה בדיוק כמו עם הבמבה, לא יהיה לי אותם במכולת מתחת לבית, ובגשם/שלג אני לא יודעת אם יהיה לי כוח ללכת ולקנות אם פתאום יבוא לי.
אני לא מבינה איך לא גילו את הדבר הגאוני הזה בכל העולם, נראה לי שפשוט לא יחצנו את זה טוב וחבל שכך...
אני אני מתאמנת בלהכין שקדי מרק ביתיים, הניסון הראשון מאוד טעים, אבל לא מספיק דומה מכיוון שהגלגלת שלי במכולה ונאלצתי להסתפק בסכין, ככה שלא ממש יצאו לי קצוות כמו בשקדי מרק אמתיים.
אני בטוחה שתהיה לי הזדמנות שניה בניו יורק, כשתהיה לי גלגלת :)
את המתכון לשקדי מרק אתם יכולים למצוא בבלוג "שביתה איטלקית".


3 תגובות:

  1. דברים שאתגעגע אליהם - שקדי מרק. ומה איתנו? עזים?! ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור שגם אליכם!
      אבל אותכם אני לא יכולה לנסות להכין בתנור :)

      מחק
    2. :)
      (אמנם שמתי חיוך, אבל באמת שרציתי לכתוב משהו שואתי)

      מחק