16 בנובמבר 2013

איקאה, חברים ודונאטס מופשרים

ביום חמישי האחרון ערכנו בביתנו הריק מסיבת פרידה לחברים הקרובים.
לא באמת נפרדנו, כי יש לנו עוד שבועיים בארץ, ככה שאת הרוב יצא לנו לראות עוד פעם לפני שנעזוב, אבל בכל זאת רצינו לעשות משהו מרוכז וגם היה לנו מלא אלכוהול!
היה ממש כיף! מאז החתונה לא יצא לי לראות את כל החברים הקרובים יחד.
כמובן שהיה לי גם קצת עצוב, זה לא פשוט לעזוב את כל החברים שלך ולדעת שלמשך תקופה ארוכה לא תראה אותם.
אז היה קצת אלכוהול , הכנתי גם קוקטייל שחוסל! הכנתי קצת נשנושים וגם החלטנו לנסות לטעום דונאטס קפואים שאמא של איתן קנתה לנו בסופר.




זאת התמונה הכי נורמלית שמצאתי באינטרנט (חבל שלא צילמתי את האריזה)



וככה זה נראה מופשר! (אנחנו בטעות הפשרנו קצת יותר מידי זמן).

אני חייבת לציין שזה לא היה רע כמו שחשבתי שזה יהיה!
אם אתם מחליטים לקנות, בשום פנים אל תקראו את הרכיבים :)
דרך אגבי, יהיה לנו Dunkin Donuts  מתחת לבית (אוי ואבוי!).

חוץ מזה, היה לנו סופ"ש די עמוס בסידורים.
איתן מכר את "שימי" הרכב שלו, ואני בינתיים נסעתי עם אמא לאיקאה לראות בלייב את כל הרהיטים שאנחנו רוצים להזמין בניו יורק.
בעקרון אני מאוד אוהבת להסתובב באיקאה, אבל תמיד חסר חצי מהמוצרים שאני רוצה.
לכן חשבנו שאולי כדאי לנו להזמין כבר עכשיו באינטרנט או בטלפון , במקום לבזבז יום שלם בלהיסתובב שם באיקאה, לא למצוא את כל מה שצריך ובנוסף לחכות שבועיים שהכל יגיע הביתה.
וככה עשינו, כבר לפני זמן מה בחרנו את כל הרהיטים שאהבנו (אפשר לראות אותם בפוסט הזה) ובשישי נסעתי לבדוק איך הכל נראה במציאות. אז הספה והכורסה נוחות בטירוף, אבל לצערנו המזרון שהכי נוח הוא גם הכי יקר :( אבל אין מה לעשות... מזל שבדקנו.
הרשימה!!!

היום התקשרנו לאיקאה בארה"ב להזמין את כל המוצרים שבחרנו, גילינו שמנורות אי אפשר להזמין (באסה), אבל גם הייתה הפתעה ממש נחמד - רצינו מאוד כסאות בר שראינו בארץ אבל לא היה אותם באתר של איקאה בארה"ב , ובכל זאת הם אמרו שאין בעיה להזמין אותם!!!! בכלל בכללי הנותנת שירות שדיברנו איתה הייתה ממש מקסימה וסובלנית, שיגענו אותה בלי סוף והיא נתנה את השירות הכי טוב שאפשר היה לבקש. עכשיו רק נקווה שהכל יסדר עם האשראי, מעולם לא עשינו עסקה בחו"ל עם סכומים כאלו.
אני בטוחה שהמון אנשים יחשבו שאנחנו משוגעים, שעושים הכל  עכשיו, אבל באמת לא בא לי לישון שבועיים על מזרון מתנפח ולשבת בסלון על כיסאות מתקפלים.
אני עדיין לא יודעת אם מה שאנחנו עושים זה הכי חכם, את זה נגלה כנראה בהמשך, אבל לנו זה נראה כמו הפתרון הכי טוב.
אז את מי שזה מעניין, אם מזמינים הזמנה גדולה מאיקאה בארה"ב הכי מהר שהם יכולים לשלוח לך זה תוך שבועיים, וכדאי להזמין בטלפון כי ככה אפשר לקבוע יום מסוים (באינטרנט פשוט קובעים לך את התאריך הכי מוקדם שהם יכולים).

היום גם ארזנו מזוודה אחת שתגיע שבוע לפנינו, עם ההורים של איתן שטסים לבקר את אח שלו.
החלטנו לשים שם את הפוך והכריות (ככה שיהיה לנו מצעים כבר ללילה הראשון) + כמה בגדים ושטויות.
אמא שלי קנתה לנו שקיות ואקום במיוחד בשביל זה, וזה מדהים!!!!

שמיכת פוך וסדין מכווצים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה