3 בינואר 2014

עוגיות בננה קוואקר והפתעות


אני בטוחה שיש מיליון מתכונים לעוגיות בננה עם קוואקר, לפני שהכנתי את אלו ראיתי לפחות 5 מתכונים שנראו לי טוב ומהם יצרתי את המתכון הזה והן יצאו מעולות ממש!
אני הוספתי לעוגיות שוקולד צ'יפס (בגודל עצום) ונטיפי חמאת בוטנים פיצים, אבל תתפרעו לכם, אפשר גם להוסיף אגזים או צימוקים ויצא מעולה.




עוגיות בננה וקוואקר (כ-50 עוגיות גדולות)

200 גרם חמאה רכה
220 גרם סוכר (אני עשיתי חצי לבן חצי חום)
250 גרם קמח
כפית אבקת אפייה
1/2 כפית מלח
ביצה
כפית תמצית וניל
2 בננות מעוכות
1 כוס קוואקר (אינסטנט)
1 כוס תוספות, (אני שמתי שוקולד צ'יפס ונטיפי חמאת בוטנים).
אפשר גם לשים יותר אם רוצים :) 

מחממים תנור ל 180 מעלות.
במיקסר עם וו גיטרה מערבבים את החמאה עם הסוכר לתערובת  אחידה ומעט קרמית.
מוספים את הביצה והוניל ומערבלים.
מוסיפים את הבננה ומערבלים מעט.
מוסיפים את הקמח/אבקת אפייה ומלח ומערבלים מעט , עד שהתערובת כמעט אחידה.
מוסיפים את הקוואקר והתוספות ומערבבים עם ספטולה.
מניחים כדורים על תבנית מרופדת בנייר אפייה (אפשר ליצור כדור,ואפשר פשוט להניח עם כף).
אופים כ 10-12 דקות.
מצננים ומגישים.
(חייבים לחכות כ-5 דקות לפני שמורידים מהתבנית, כי הן מעט רכות ברגע שיוצאות מהתנור).




היום גם יצא לי להכין ניוקי ביתי, מהמתכון המעולה הזה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה