9 בינואר 2014

שאריות

מאז ומתמיד שנאנו לזרוק אוכל. מאז שעברנו לניו יורק זה אפילו התגבר (לפחות אצלי) בעיקר כי עכשיו אני מכינה הכל ועושה את הקניות, ואין כבר אוכל ומצרכים מההורים, ככה שזה מאוד כואב לראות אוכל נזרק לפח.
לאיתן תמיד היה את הקטע הזה שתאריכי תפוגה לא קיימים מבחינתו, ככה שאם זה לא חמוץ, זה אכיל.
אצלי זה יותר מתבטא בהחלטות שלי של מה אבשל, בדרך כלל יהיה פירה אם פתאום אני רואה שהתפו"א שבמקרר מתחילים להיות מעט רכים, או שיש לי רסק עגבניות פתוח וכד'.

השבוע ממש הרגיש כאילו אני במרדף של לא לזרוק כלום.
זה התחיל עם הפסטה של הפוסט הקודם, שנעשתה כי היה קייל ועגבניות מרוסקות שהיה צריך לסיים.


כשראיתי שלא הכנתי מספיק פסטה - סתם כי לא היה לי חבילה נוספת באותה הצורה, ולא רציתי לשלב עם לנגוויני, אז הכנתי לחמניות תפו"א מדהימות מהמתכון הזה.
הן פשוט מעולות, הכי נימוחות שיש, מתוקות במידה הנכונה, אך אם זאת גם מלוחות, טעימות רצח!


אם תקראו את המתכון, תראו שצריך להכין פירה תפו"א בשבילן, אני הכנתי כמובן יותר מידי.
יאמר לזכותי שמהמתכון אפשר לבין שצריך לקחת בחשבון שצריך להיות מספיק פירה בשביל למלא כוס, ז"א לא להכין מעט מידי. אני עשיתי את ההפך, הכנתי יותר מידי (פירה מ 2 תפו"א יצר אצלי 3 כוסות פירה בערך).
בלילה נזכרתי שנשאר לי במקפיא בצק מהטורטליני שהכנתי לא מזמן, אז החלטתי להפשיר אותו ויום למחרת הכנתי ורניקי.

טיגנתי בצל, הוספתי לחלק מהפירה, המלחתי, פלפלתי ומלאתי את הכיסונים.
נשאר לי עוד מעט פירה, אז החלטתי להכין לביבות תפו"א וטונה, שיהיה לערב.
הכי לביבות שאריות, שמתי גם מעט פרמז'ן (כי גם זה כבר היה מעט יבש), ביצה,חמאה, פירורי לחם, חרדל, מלח, פלפל ודחפתי לתנור.
יצא יחסית לא רע, לא הצלחה מסחררת, אבל מספיק טוב בשביל ארוחת שאריות :)


2 תגובות:

  1. נשמע קצת.... לא יודע... החיים יפים...

    השבמחק
  2. OAK LED Co ,Limited specialized in high power led lighting for stadium We offer 100 2000w LED Football Stadium Light With one of the top football stadium lighting manufacturers and suppliers, we produce high quality products with reliable quality led stadium lighting 

    השבמחק