31 בדצמבר 2013

הצצה לבית (אבל לא באמת)

מזמן מזמן, באחד הפוסטים הראשונים העלתי הדמייה לדירה שלנו והבטחתי לצלם את הדירה כשתהיה מוכנה בכדי להשוות.
אז היא כמעט מוכנה, רק חסר את התמונות. החלטתי שאני אחכה עד שנתלה את התמונות ואז אצלם אותה, אבל אני מגלה לכם שזה יצא די דומה:)
בינתיים קבלו כמה פריטים חמודים שיש לנו בבית (רובם הגיעו איתנו מהדירה בארץ).

הבבושקה החמודה והצ'יבורשקה נרכשו באוקראינה, בטיול שורשים שעשיתי לפני כמעט שנתיים, מקומן כרגע בחלון שבסלון. 

את הקופיף החמוד הזה, איתן קנה לנו באחד מהטיולים שלנו בתאילנד, רציתי אחד בגודל בן אדם, אבל הסתפקתי גם בקטנצ'יק הזה.

את הבובות המקסימות האלו, אמא שלי סרגה! כן, היא לא נורמלית! אני מתה עליהן, קוראים להן איתן ואלכס, הן נמצאות בחלון שבחדר השינה. איתן אפילו חבש כובע לקראת החג :)

זה המלח פלפל (בתמונה רק הפלפל) שנמצאים בשולחן האוכל שלנו. זו מתנה שקיבלנו שאח של איתן ואשתו לדירה החדשה, והם אדירים!

לבינתיים זהו זה, מקווה שבשנת 2014 כבר הדירה תהיה גמורה.
אז שתהיה לכולכם שנה אזרחית נפלאה, אני מאוד מתרגשת לקראתה, יש לי תחושה שדברים טובים יקרו, לכולנו.
השנה האחרונה הייתה שנה נפלאה ומאתגרת ואני מקווה שגם השנה תעמוד באותם סטנדרטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה