9 בדצמבר 2013

שבוע וחצי של טירוף

עכשיו שהכל קצת נרגע (אבל רק קצת) יש זמן לכתוב על השבוע וחצי האחרונים.
אני אשתדל לכתוב ממש בקצרה, בכדי לא לשעמם.
זה התחיל בחמישי עם הטיסה שלנו, שעברה יחסית בסדר, אפילו לולה הפתיע אותנו (פוסט על זה בהמשך), נחתנו בשישי בבוקר וישר נסענו לדירה החדשה שלנו במנהטן.
נכנסנו לדירה ריקה, התקלחנו, נשנשנו עוגיות מהספור מתחת לבית ויצאנו לעשות סידורים.
זה היה ה"בלאק פריידי" אז ציפינו לטירוף בחנויות, אבל היה ממש סבבה...
אחרי אין סוף סידורים,חזרנו לדירה מותשים! איתן הלך לאכול ארוחת שישי אצל אחיו ואישתו שנמצאים 31 קומות מעלינו ואני נשארתי בדירה, כי באמת הייתי מותשת.
את הלילה הראשון העברנו על מזרון מתנפח בדירה קרה (היו בעיות עם החימום).
בהמשך השבוע כבר קיבלנו את הרהיטים מאיקאה (שהרכבנו אותם במשך כמה ימים), את הארגזים מהארץ, ועוד מלא דברים שקנינו פה לדירה, באמת שהיה שבוע מטורף!
אני חושבת שרק עכשיו הכל מתחיל להירגע (אפילו שמתי בצק לעוגת שמרים במקרר), המעבר הזה באמת לא פשוט ודורש הרבה סבלנות וכוחות פיזיים ונפשיים, העובדה שיש משפחה בבניין עוזרת המון! אני לא יודעת מה היינו עושים בלי....
ועכשיו לקצת תמונות :)

הארגז חול של לולה

פינה אהובה מאוד בבית (איתן שונא אותה)

העוגה הראשונה שנכנסה לתנור החדש

לולה נהנית מקצת שמש בדירה החדשה

וזאת אני, עם המעיל החדש, יוצאת לקור של 1-

שלג ראשון שלי בעיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה