30 בדצמבר 2013

סופ"ש חמים ומתכון לפרוסטינג

סוף סוף השמש יצא במוצ"ש! אפילו הסתובבתי עם מעיל שהבאתי מהארץ.
נצלנו את היום הזה להסתובבות בהי ליין, שאני מאוד אוהבת, חבל רק שהיה ממש מפוצץ...
אחרי סיבוב בהי ליין הלכנו לאכול טאקוס במקום ששמעתי עליו עוד בספטמבר כשהינו פה - Los takos no. 1.
ואלו היו הטאקוס הכי מוצלחים שיצא לי לאכול!



רגע לפני שיצאנו לסיבוב בעיר, החלטנו שקונים לי עוד מגפיים חמות לחורף, בנוסף לשחורות המכוערות שכבר קניתי.
שלא תבינו לא נכון, השחורות מעולות! בימי גשם ושלג אין עליהן, אבל בימים כמו אתמול, שרק קר, אבל אין גשם או שלג, אין שום סיבה להסתובב עם מגפיים כל כך מגושמות.
אני כל כך לא רגילה לקנות נעליים ובגדים כי אני צריכה ולא כי אני רוצה, זה כאילו אתה חייב שתהיה לך מלתחה לכל עונה בשנה ולכל מזג אוויר אפשרי. אני כבר הבנתי שאני אצטרך לקנות גם מגף גשם לקיץ, כן, לקיץ! מסתבר שבקיץ יורד פה לא מעט גשם, אבל מן הסתם יהיה קצת חם להסתובב עם מגף חורף רגיל ולכן לרוב האנשים פה יש מגפיים מיוחדות לגשם של הקיץ, הזוי....
אז הלכנו למייסיס, כי יש מבצעים, מצנו מגפיים, מדדתי אותם, היו מעט יקרים, אז בדקנו באמזון, ומסתבר שיש אותם
ב- 30$ פחות! אז הזמנו, ועכשיו אני מחכה שיגיעו :)
מעכשיו אני לא קונה נעליים בחנות לפני שאני בודקת אם יש אותם באמזון ביותר זול.


אחרי הסיבוב שלנו במרכז/דרום העיר חזרנו הביתה, מותשים אך מרוצים, כאשר לפנינו עוד יום שלם של חופש!
זה קטע מוזר פה, כאילו הסופ"ש יותר ארוך.
בארץ בחמישי בדרך כלל לא היינו עושים כלום בערב, ואז בשישי היה את המירוץ לעשות את כל הסידורים לפני שהכל נסגר, ואז ארוחת שישי ורק אז החופש באמת מתחיל.
פה לעומת זאת, ארוחת השישי היא מיד אחרי יום עבודה ואז יש יומיים שלמים לנוח ולעשות סידורים מתי שנוח לך, ככה שהסופ"ש יוצא מעט ארוך יותר.
לא מעט יוצא לי לשמוע ראיונות עם ישראלים שגרים בח"ל, ותמיד הם אומרים שהם מתגעגעים לתחושה שיש בשישי בצהריים בארץ, זה לא מובן לי עדיין. יש הרבה דברים שאני מתגעגעת אליהם (ים,שפה,חטיף קוקוס ורוד...) אבל יום שישי בצהריים, ממש לא! אני לא מתגעגעת לזה שהכל נדחס ליום אחד - סידורים+ארוחת שישי+יציאה עם חברים.

בראשון, אחרי שכבר הותשנו מהסיבובים בעיר בשבת, החלטנו שנשארים בבית, קצת לנוח...
במקרה נגמרה גם העוגה שהייתה במקרר, ונטלי (עוגיו.נט) פרסמה פוסט מסכם שבו הופיע מתכון לעוגת שוקולד קפה וחלבה שאני ממש אוהבת, אז החלטתי להכין אותה, בגרסת קאפקייקס עם מעט מאוד שינויים .
וזה לא קאפקייק אמיתי ללא פרוסטינג :) אז המצאתי משהו שיתאים לטעמים של העוגה.
הסיפור עם הפרוסטינג קצת מצחיק, מאוד רציתי להכין פרוסטינג שיהיה לו טעם של חלבה, אבל אני לא הכי אוהבת ציפויים שהם רק על בסיס שמנת ואלו שעל בסיס חמאה ממש כבדים. אז החלטתי לנסות לעשות שילוב של שניהם.
לדעתי לא קיפלתי מספיק, אז יצא מעט מכוער, אפילו רציתי לזרוק!
אבל איתן הציל את זה ברגע האחרון כשאמר שזה ממש ממש טעים, וזה לא משנה שזה לא הכי יפה,אז קבלו את המתכון לפרוסטינג חלבה המאולתר שלי

פרוסטינג בטעם חלבה (מתאים ל 12 קאפקייקס)

50 גרם אבקת סוכר
70 גם חמאה רכה
250 מ"ל שמנת מתוקה
2 כפות טחינה

טורפים במיקסר עם וו גיטרה את החמאה עם אבקת הסוכר ומניחים בצד.
טורפים במיקסר עם מקצפה במהירות הכי גבוה את השמנת המתוקה לקצפת, בדקה האחרונה מוסיפים גם את הטחינה.
מקפלים את 2 התערובות יחד ומצפים איך שרוצים את העוגה/קאפקייקס.

אם רק היתי מקפלת טוב, זה גם היה יוצא יפה....





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה