9 באוקטובר 2013

חלומות על דירה חדשה

פוסט ראשון שלי, איזה כיף!

אני בחורה שלא אוהבת דברים לא סגורים, זה תמיד מלחיץ אותי ולא נותן לי מנוח.
אם זאת אני גם אוהבת לדחות דברים שלא כל כך בא לי לעשות ובכללי יש לי מנגנון הכחשה/התעלמות מאוד מפותח.שתי תכונות אלו לא הולכות כל כך טוב יחד....


עם עניין המעבר יש לי קצת בעיה כי יש המון דברים לא סגורים ואני לא כל כך מצליחה להתעלם מהם, למרות שאני ממש מנסה.
איתן הכין מסמך אקסל של כל הדברים שאנחנו צריכים לעשות בחודשים הקרובים ואני מסרבת בכל תוקף לעיין בו! לא כל כך בא לי לראות רשימה ארוכה של דברים שלא בא לי לעשות וזה סתם מוסיף לי ללחץ.
אבל יש כמה דברים מאוד נחמדים במעבר, אחד מהם זה ריהוט מחדש!
מכיוון שאנחנו זוג צעיר, שאת רוב הריהוט שלו קנה באיקאה(ובחר לרוב את הפריטים הזולים), לא משתלם לנו להעביר אותו במכולה.

במקום זה אנחנו קונים ריהוט חדש, האיקאה של ארה"ב יותר זולה, לכן אנחנו אפילו יכולים לקנות את המוצרים היותר איכותיים שלהם.

אז החלטנו להסתכל בקטלוג ולבחור רהיטים, אבל רצינו להיות בטוחים במה שמתאם לנו ולדירה ולא להסתבך עם זה בשבוע הראשון, כי גם ככה יש לנו ים דברים על הראש (זוכרים, רשימת אקסל נוראית).
בחרנו הכל (חוץ מפיצ'פקס כמובן), עכשיו רק צריך לראות שזה מתאים לגודל הדירה.
איזה מזל, אני יודעת תלת מימד! וקוראת תכניות לא רע בכלל. ואפילו הייתי שותפה בחברת הדמיות בשם 3DIG.
החלטנו שאני אעשה הדמייה לדירה, לא משהו מושקע כמו שהייתי עושה בחברה, משהו פשוט שנוכל לראות אם הכל נכנס ועל הדרך גם נחליט אם אנחנו רוצים כורסה אדומה או אפורה.
לקחתי מודלים מוכנים של רהיטים שהיו דומים לרהיטים שבחרנו, התאמתי אותם למידות של הריהוט האמיתי, מידלתי את הדירה לפי התוכנית שקיבלתי מהבניין וזה מה שיצא.



 בחרנו באפור.... לא לדאוג, תהיה נוכחות אדומה - הבייבי שלי, מיקסר של קיטשן אייד.
כמובן שבניתי גם את החדר שינה, כי גם לשם צריך רהיטים, היה נחמד מאוד לגלות שהוא יותר גדול ממה שחשבתי.
את המטבח ושירותים לא בניתי (למרות שאיתן ממש רצה), זה כבר הרגיש לי סתם מיותר, כי גם ככה לא קונים לשם ריהוט.



מבטיחה לעלות תמונות של הדירה כשנעבור, נראה איך זה נראה במציאות ולא בחלומות.....

תגובה 1:

  1. איזה כיף הולך להיות בדירה הזאת. בייחוד בזכות הרמקולים העומדים והטלוויזיה בסלון (:

    השבמחק