18 באוקטובר 2013

עוגיות של עצלנית או כמו שאיתן קורא לזה - פקאנים במעטפת

אתמול בלילה סיימנו לארוז את רוב הדברים שהולכים למכולה.
היום רציתי עוגיות, כי סיימנו את העוגה שהייתה במקרר, אבל כל הכלים בארגזים, בעיקרון זו לא  בעיה להכין עוגיות בלי מיקסר, מטרפה,משקל וכפות מדידה.
הבעיה האמתית היא שאני עצלנית! ולא היה לי כוח ללכת למכולת בגשם(מה הוא קשור עכשיו) אז החלטתי לעשות עם מה שיש. 
אל תצפו פה למתכון מעולה (או למתכון בכלל) .



זה מה שמצאתי בבית

לבסוף מה שנכנס לקערה:

1.5 כוסות (גידי גוב) של קמח
3/4 כוס סוכר (ערבוב של לבן וחום)
ביצה
פחות מ 100 גרם חמאה (כל מה שהיה במקרר)
1/3 מיכל שמנת מתוקה
קקאו (אין לי מושג כמה, נראה לי שבסביבות ה 40 גרם)
כפית וניל
50 גרם שקדים טחונים (חצי שקית)
ים פקאנים!
בעקרון בהתחלה ערבבתי את הקמח והקקאו עם החמאה (בידיים), הוספתי את הסוכר הביצה הוניל והשמנת. ובסוף את השקדים והפקאונים.
אפיתי 12 דקות ב 170 מעלות.
רציתי להוסיף גם קפה, אבל שכחתי....

השוקולדים גם היו אמורים להיכנס , אבל גיליתי שהם לא נמסים במיקרו

לא, לא נמס...

אז אל תרוצו להכין אותן, למרות שהן לא רעות בכלל, אבל יש יותר טובות לדוגמה אלו שאני כבר מתה להכין מתישהו.

דווקא נראות מבטיחות

אחרי שנאפו, טעמתי (לכן חסר פה עוגייה) והיה חסר לי קצת מתוק, אז פיזרתי אבקת סוכר

הכנתי גם אחת ענקית


מתנצלת על התמונות, אבל ממש חשוך היום והעדשה היותר טובה בארגזים, כמו כל החיים שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה