21 באוקטובר 2013

בוא נשתכר, כמעט סיימנו לארוז


לארוז זה לא כיף בכלל, כבר כמה ימים שהארגזים אצלינו בבית, ועדיין לא סיימנו לארוז.
אולי אם היו נותנים לנו רק יום זה היה יותר טוב, לא הייתי מושכת את זה כל כך ... אז חלק היה נשבר (כי לה היה זמן לארוז גם עם נייר וגם עם פצפצים),חלק היינו שוכחים, בטעות שולחים דברים שלא צריך, אבל לפחות היינו מסיימים עם זה כבר.
יש לי עוד יום וחצי עד שבאים לאסוף, ונשאר לי רק ארגז אחד, אולי שניים :)
אז בזמן שאני מרוקנת את הבית יוצא לי לחשוב על כל הדברים שאני רוצה להספיק בחודש הקרוב,
למשל ללכת לפרונטו ו לקופי בר (האהוב), לקפוץ לחיפה לסבא וסבתא של איתן, אולי אפילו גיחה קטנה לירושלים לראות את הדירה החדשה של ידידי היקר (מאוד יקר!) נדב. אה... וכמובן מסיבת פרידה עם כל האלכוהול שיש בבית!
יצא לי לעבור קצת על הבקבוקים שיש לנו, וראיתי שנשאר לי בקבוק כמעט מלא של מאליבו, אז החלטתי להכין עוגה!


לא התאפקתי ואכלתי ישר איך שיצא מהתנור

בעקרון זאת עוגת בננות וקוקוס, עם תוספת של שוקולד השחר (כי היה בבית), למרות שעבדתי בלי מתכון, יצא לא רע בכלל!

לחיים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה