6 באוקטובר 2014

בתאבון ברכבת התחתית

יש לי אובססיה קלה לרכבת התחתית.
משום מה כל מה שקשור לרכבת מרתק אותי, האנשים שנוסעים בה, איך היא בדיוק עובדת, האנשים שעובדים בה, הכל!
בארץ היה לי רכב (גרוטאה יותר נכון) ואיתה הייתי נוסעת לכל מקום, כי אוטובוסים בת"א זה ממש לא בשבילי (לדעתי זה גיהינום על פני האדמה).
וגם פה האוטובוסים  לא משהו (אומנם פחות נורא, אבל עדיין) ורכב כמובן שאין לי, בכל זאת חנייה במנהטן עולה 20 $ לשעה.
אז יוצא שאני מתניידת בעיקר ברכבת או ברגל, לפעמים גם מוניות כמובן.
יש לי ממש יחס אמביוולנטי כלפיה, לפעמים אני ממש אוהבת אותה כי היא מהירה (לרוב)
הרבה יותר נוחה ממוניות ברוב שעות היום, אבל לפעמים היא גם מעצבנת אותי, בעיקר בימי ראשון כשהאקספרס מחליט לנסוע במסלול של הרגיל(הארוך יותר).
למי שמכיר אותי טוב לא יפתיע אותו הפוסט הזה, אוכל והיגיינה - ברור שיהיה לי כזה פוסט!



אוכל ברכבת???
כן, תתפלאו, אנשים אוכלים ברכבת! בפעם הראשונה זה זעזע אותי, אפילו המחשבה של לשתות קפה ברכבת זעזע אותי.
חוץ מבטיולים בתאילנד, אני חייבת שסביבת האכילה שלי תהיה הכי נקייה שיש, ככה שלאכול ברכבת היה נראה לי פסיכי.
עם הזמן התרגלתי לרעיון (בעיקר כי אני נוסעת המון ברכבת) והתחלתי לשתות תה/קפה בימים הקרים.
אפילו יצא לי לאכול חטיף אנרגיה איזה פעמיים!אבל לא יותר מזה.

ברור לי שרוב האוכלוסייה לא כמוני (מלוכלכים שכמותכם :) ) אז אני מקבלת את זה שאתם אוכלים ברכבת בהבנה, אתם רעבים, היה  יום ארוך, אין זמן לאכול בבית, הכל בסדר, שיהיה לכם בתאבון!

אבל בבקשה תשמרו על כמה חוקי יסוד (שלי) בשביל שמי שיושב/עומד לידכם לא יסבול כל הדרך לעבודה.

חוקי היסוד שלי הם כאלו:

  • כל מה שצריך לאכול במזלג מחוץ לתמונה!
  • כל מה שאתה לא יכול לאכול בעמידה, גם בישיבה ברכבת אתה לא אמור לאכול את זה!
  • כל מה שעלול לנזול על מישהו שעומד לידך (גלידה למשל) גם לא בא בחשבון.
  • כל מה שיש ריח חזק , ממש, אבל ממש  לא.


מה שנשאר בערך זה סנדוויצ'ים למיניהם, עוגיות,חטיפי גרנולה, מרק בכוס וכו' שאתם מוזמנים לאכול אותם בכיף (אני עדיין אחשוב שאתם מוזרים, זה ברור לכם,נכון?).

חוקים אלו נחקקו בדם ביזע ודמעות! לא ממש, אבל בוא נגיד שארבעת הסעיפים לא נחקקו סתם....

ולסיום בדיחה שתשעשע את כל חברי שגרים איתי בעיר:

What does the train dispatcher say to his wife every time he hugs here?
 “You are being held momentarily by the train's dispatcher”


אחת התחנות היותר מוזרות בעיר - Broadway Lafayette

2 תגובות:

  1. את קראת עכשיו לסיסי גרוטאה???
    אני בהלם!

    השבמחק
  2. אני חושבת שהכלל הרווח הוא ששאם מי שנמצא לידך יכול להריח את האוכל שלך - אל תאכל אותו.

    השבמחק