6 ביוני 2014

געגועים והמלצה לחנות ממתקים

היום אחת הקוראות בבלוג הסבה את תשומת לבי לזה שברשימת למה אתגעגע/למה לא, יש יותר דברים שאליהם אתגעגע.
כשאני חושבת על זה, זה קצת מוזר, כי טוב לי פה וכבר הייתי מאוד עייפה מהארץ .
מצד שני, אני כבר מתחילה לשכוח מה כל כך היה מעצבן אותי שם (שזה מעולה!) .












הלכנו ברגל 3 שעות לכיוון של החלק הצפוני של מנהטן - היה תענוג!

אם הייתי עכשיו צריכה לעשות רשימה של דברים טובים בארץ מול דברים טובים בניו יורק, כנראה שניו יורק הייתה מנצחת בענק, אבל, וזה אבל מאוד גדול, המשפחה שם.

כשעברנו לפה, בהתחלה חששתי שהגעגועים לחברים ולמשפחה ישברו אותי, אבל עם הזמן זה נעשה יותר קל.
לא עוברים יומיים שאני לא מדברת עם ההורים וגם אמא מגיעה עוד 3 חודשים, שזה הכי כיף!
ההורים של איתן כבר היו פה פעמיים, ובתקווה חברתי הטובה תגיע באוקטובר.
עוד פלוס אחד מאוד גדול, זכינו לכמה חברים חדשים נפלאים.

יוצא לי ללכת לא מעט לגני חיות עם החברים החדשים.
בביקור בגן חיות בברונקס יצא לי לראות את הגורילה החמודה הזאת עם בנה הקטן

ועכשיו קבלו טיפ קטן לקניית ממתקים בעיר.
כולם (מסתבר) מכירים את החנות Dylan's candy bar והיא אכן חנות מגניבה ביותר, אבל סופר יקרה!
אז לא מזמן חברתי קרן, שלחה אותי לחנות  Economy candy בגודל היא בערך חמישית מהחנות של דילן, אבל יש בה הכל - פשוט היא מאוד צפופה.
היא יחסית לא יקרה ודברים שראיתי אצל דילן שנמכרו ב -5$ נמכרים בה ב -3.
ככה שזה מאוד משתלם!

אז שיהיה לכם סופ"ש מתוק במיוחד, בלי יותר מידי געגועים....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה