23 בדצמבר 2013

מתרגלת לקור


נולדתי באוקראינה, אך את רוב חיי ביליתי בישראל, ככה ששלג וקור קצת זרים לי, ובכללי אני די סובלת מקור ותמיד מעדיפה קיץ על פני חורף.
אז לא התחלתי להעדיף את החורף על פני הקיץ, אבל כן מצאתי דברים נחמדים בקור.
למשל השלג! הוא כל כך יפה!

תמונה לא הכי מייצגת (שלג שכבר עומד כמה ימים)

מפנים את השלג שבצדדי הבניין שלנו

בדירה לדוגמא, ממש חמים ונעים!
ואם יש לך את הביגוד המתאים (שעכשיו כבר יש לי) אז אתה מסודר גם להנות מהשלג ומהקור שבחוץ.
אז אם אתם מתכננים להגיע לפה בחורף, אתם צריכים מעיל! אבל לא מעיל כמו בארץ מצמר, אלא מעיל עם נוצות, ממש פוך, מכוער כזה ועדיף שיהיה עד הברכיים.
אז בשבוע הראשון, אחרי שקניתי מעיל, הייתי בטוחה שאני מצוידת לחורף (כמובן שכפפות וכובע זה גם חובה).
מסתבר שממש לא, אם אין לך נעליים מתאימות, אתה ממש ממש תסבול פה, בדיוק כמו שאני סבלתי בשבועיים הראשונים.
חייבים נעליים עם סוליה עבה שלא חודר דרכה מים ועדיף גם שהנעל תחמם בנוסף.
אז קניתי לי את אלו :


והן אפילו יותר מכוערות מהמעיל! אני לא ממש מבינה למה בגדי החורף המחממים פה חייבים להראות ככה.
האנשים בניו יורק בקיץ,בסתיו ובאביב מתלבשים מהממם, ממש שיקי ומגניב, אבל בחורף, הם נראים כמו בלון נפוח!
אין מה לעשות, העיקר שחם ונעים ואפשר לצאת לקניות.

קניות, אני מתכוונת לקניות של סופר, ולי יוצא לעשות פה המון כי אני לא מאלו שמצליחות לתכנן שבוע קדימה מה הם יכינו, אני מתכננת מקסימום ליומיים שלושה, ככה שכל כמה ימים אני צריכה לעשות קניות.
הסופר הטוב (טוב = זול, גדול + מוצרים ישראלים) נמצא 9 בלוקים מהבית, שזה בערך 10 דקות הליכה, לא רחוק בכלל, אבל לא כיף לסחוב 10 דקות  שקיות כבדות.
יש משלוחים, אבל זה חינם בקנייה של מעל ל100 דולר בערך, ואני תמיד יוצאת בפחות מ- 50 :)
אז קנינו לי עגלה, ממש כמו של הסבתות, זה אומנם מצחיק, אבל זה פשוט מציל אותי פה.


אז החיים פה קצת שונים, את הקניות אני כבר לא עושה במקרר של ההורים ולא יוצאת החוצה בחורף רק עם סוודר וג'קט
אבל בכללי די נחמד לי פה:)
נחמד שכל יום יש פה משהו לראות, לעשות, רק צריך לבדוק מה ואיפה.
נחמד שאני יכולה לצאת מהבית עם מה שבא לי מבלי לחשוב אם אני אפגוש מישהו שאני מכירה בטעת.
נחמד לי למצוא דברים חדשים ומעניינים בסופר (פחות נחמד לא למצוא קורנפלור במשך חודש כי אין לי מושג איך האריזה שלו נראת פה).
נחמד שאנחנו לא לבד ויש משפחה כמה קומות מעל.
נחמד ששכל העיר מקושטת לקראת החג .
זה לא שאני לא מתגעגעת, אני כן! אבל נראה לי שאני אהנה מלגור בניו יורק :)
כמה תמונות מהסיבוב האחרון שעשיתי בפארק.



מתישהו גם אני אלך להחליק קצת על הקרח :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה