12 בספטמבר 2014

ניו יורק בקיץ, בחינם

לא, לצערי זה לא פוסט על איך משיגים כרטיסים בחינם לניו יורק בקיץ, אבל אם אתם כבר פה יש מלא דברים שאתם יכולים לעשות פה בקיץ שלא עולים שקל/דולר.

כמובן יש את כל המקומות התיירותיים שפתחים כל השנה כמו Central park, High line, Battery park ועוד רבים אחרים.
אבל בפוסט אתעסק בכמה דברים שיש רק לקיץ.

נתחיל מהדבר הכי שווה בעיני וזה השייקספיר בפארק!
כל שנה במשך חודשי הקיץ מעלים 2 הצגות מעולות של שייקספיר עם שחקנים מפורסמים והכרטיסים כמובן בחינם.
כל יום בשעה 12 מחלקים את הכרטיסים ליד התאטרון עצמו שנמצא במרכז הפארק ליד הטירה וה great lawn, מומלץ להגיע כשעתיים לפני, בשביל להבטיח שתצליחו להשיג כרטיס. אם אתם אנשים עובדים שאין להם את הבוקר פנוי, יש לכם גם סיכוי לקבל כרטיסים באמצעות הגרלה שנפתחת כל בוקר מחדש באינטרנט.
ואם גם זה לא הולך לכם, יש את כרטיסי הסטנד באיי שמחלקים אותם בתאטרון כמה דקות לפני שההצגה מתחילה אבל שם התור גם לא קצר וגם לא מובטח כמה כרטיסים יש להם לחלק (בניגוד לבוקר שיש יותר מ 200).
השנה אנחנו הלכנו להצגה בשם " מאומה רבה על לא דבר" והיה פשוט מעולה! השחקנים היו מדהימים וגם כשירד גשם הם לא עצרו (אה, שכחתי לציין, התאטרון הוא פתוח - אין לו גג, או קירות) באמת שהיה שווה כל שקל שלא שילמתי :)

השחקן האהוב עלינו בהצגה (Pedro Pascal ( Red Viper 


כמו כן בכל שנה יש ערב שבו כל המוזיאונים נפתחים בחינם   -Museum Mile Festival שחל בעשירי ליוני.
בנוסף לכך שכל המוזיאונים בחינם, כל השדרה החמישית נחסמת לתנועה ויש חגיגה ברחוב - השנה בפתח מוזיאון הגוגנהיים היו ריקודי סלסה.
בעקרון הרבה מאוד מהמוזיאונים בחינם כל השנה וחלקם בחינם ביום מסוים בשעה מסוימת, אבל מה שעושה את הערב הזה למיוחד הוא שיש ממש חגיגה ברחוב.

השדרה נחסמה - רגע לפני שהכל מתחיל



בתוך הגוגנהיים





ויש כמובן את NYC Summer Street -  במהלך 3 שבתות של אוגוסט סוגרים את כל Park Ave מתנועת מכוניות ומאפשרים לאנשים להסתובב (מסלול להולכי רגל ומסלול לאופניים) - ממש כמו ביום כיפור, אבל בנוסף נותנים פעילויות בחינם כמו אופניים, קיר טיפוס ואפילו מחלקים חטיפים בחינם.
כמובן שבשביל כל פעילות אתה צריך לעמוד בתור (ניו יורק, אין מה לעשות) אבל גם בלי הפעילויות מאוד נחמד להסתובב ברחוב הזה כשאין בו מכוניות.

 גן עדן לרוכבי האופניים




 עוגיות ולימונדה אדומה שהדודות מהכנסייה מחלקות להולכים


כמובן שיש עוד המון פעילויות בחינם בקיץ, פשוט צריך לבדוק באינטרנט - יש הופעות בחינם (גם בפארק וגם במקומות מרכזיים אחרים) יש כל שבוע סרט בחינם שמוקרן במקום פתוח, בקיצור בואו לבקר בקיץ ולא יהיה לכם משעמם!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה