26 בנובמבר 2013

עכשיו אפילו מקרר אין בבית

הימים האחרונים בארץ לא קלים במיוחד, ולא רק בגלל שנפרדים מכולם וזה מאוד עצוב ,אלא גם בגלל לוגיסטיקה מעצבנת.
אתמול לקחו לנו את המקרר, ואיזה מזל שלא לפני זה, כי מסתבר שממש קשה לחיות בלי מקרר!
לא שתיתי קפה הבוקר, וגם אין לי קולה קרה (שזה הכי נורא מבחינתי), המזל היחיד שלי , שכל יום השבוע אני נפגשת עם מישהו אחר לצהריים.


 זה היה הנשנוש שלי לתה של הבוקר (עם קפה זה היה הולך יותר טוב)

אז אחרי שלקחו את המקרר, מחר כנראה לוקחים גם את המיטה... כמו שאמרתי, לא קל בשבוע אחרון בארץ.
גם הקיץ חזר פתאום, מה שרע בזה, זה שזה לא טוב לכאבי הראש שלי (חילופי עונות וזה) ומה שטוב בזה, שאפשר לאכול גלידה גם בסוף נובמבר!


בשבוע האחרון, יש לי את הצורך לאכול את כל המאכלים שנראה לי שיהיה לי קשה למצוא בארה"ב , זה התחיל בבמבה מתוקה (כן, האדומה הזאת) המשיך עם גלידת פלומביר, גלידה רוסית, שאני עוד זוכרת לטובה מאוקראינה ולא מחליפה אותה באף אחת אחרת! ניתן למצוא אותה בחנויות של רוסים וכמובן בטיב טעם :)

ככה נראת האריזה

ולבסוף אתמול כשעמדתי מול מדף העוגיות וחיפשתי לי משהו לתה של הבוקר, לקחתי את הערגליות האגדיות!


בימים האחרונים יוצא לי לחשוב המון על הסרטון הזה, שבו אמריקאית טועמת חטיפים ישראלים שבחור ישראלי שלח לה. המון מהדברים שהיא טועמת הם אכן מייצגים את החטיפים שיש בארץ וחלקם (כמו החצילים המשומרים) ממש לא, אין לי מושג מה הוא חשב לעצמו. אם אני הייתי צריכה לשלוח לה חבילה, בטוח הייתי שולחת ערגליות!
כמובן שיש עוד מלא חטיפים ישראלים שאני אהבת, אבל את רובם (במבה/קרמבו/מילקי/ביסלי) יצא לי לראות בסופר בניו יורק, חבל שלא חיפשתי אם את הערגליות גם אפשר למצוא. אז אם אני לא אמצא, תזכרו, כל מי שבא לבקר, לא נכנסים לדירה בלי חבילה של ערגליות :)

עדכון, קניתי גם את החטיף זהבה ושלושת הדובים, ביסודי, הייתי מכורה אליו.


זו רק אני, או שזהבה גם נראת כמו דוב?

תגובה 1:

  1. הגלידה הזו באמת מעולה!
    ערגליות קצת פחות...

    אני מכיר מישהי ששלחה לאיימי חבילה נוספת של ממתקים, הפעם כנראה יותר ישראלים וטובים. מעניין אם היא תעשה וידאו נוסף.

    השבמחק