25 באוקטובר 2014

ממתקים כתומים #2

אוראו (Oreo)!
לפני שנגיע לנושא שלנו שהוא אוראו במילוי של Pumpkin Spice Creme אני אתן לכם קצת רקע לעוגייה הכי נמכרת בארצות הברית מאז 1912!

מה שרוב האנשים לא יודעים שעוגיית האוראו היא בעצם חיקוי לעוגייה בשם "היידרוקס" שנולדה 4 שנים לפני האוראו.
אם תלחצו על השם תגיעו לוויקיפדיה של העוגייה ותוכלו לראות כמה דומה היא לעוגייה האהובה - האוראו.
כל העניין הזה די ריתק אותי, ומאוד רציתי לטעום את ההיידרוקס, אך הפסיקו לייצר אותה :( לפי הבנתי היא אמורה לחזור לשוק כבר בשנה הקרובה.

וחזרה לנושא שלנו, האוראו המיוחד לקראת החג!
לאוראו יש לא מעט טעמים (הרגיל, שוקולד, לימון, תפוח, אבטיח, עוגת יום הולדת , בצק עוגיות ,מנטה ועוד') ולקראת הסתיו הם מוציאים את ה Pumpkin Spice Creme שהוא נהדר!
בעקרון אין לזה ממש טעם של דלעת, אלא יותר טעם של תבלינים, ובעיני זה אפילו יותר מוצלח מהאוראו המקורי!

 אז ככה נראת האריזה "המשפחתית". מיותר לציין שבלשנו כרגע נשארו רק 4 עוגיות בודדות מתוך ה 27.
משהו שחשוב לציין לגבי האריזה המשפחתית, שהיא אכן שומרת על טריות בצורה פנומנלית!

לקרם יש מרקם קצת שונה מהעוגייה הרגילה, קצת יותר חלק וכמו שכבר אמרתי - סופר טעימה!





כמו שראיתם על האריזה, היא כשרה חלבי. למיטב ידיעתי יש עוגיות אוראו רגילות שהן חלביות וכאלו שהן פרווה - תלוי במפעל הייצור. כמו ה M&Ms גם פה יש תוספת של טעמים מלאכותיים וזה מכיל גם סויה וסירופ תירס.
לסיכום - עוגייה מוצלחת במיוחד, יחס מאוד נכון של תבלינים ומרקם מצוין.

לפני כחודש קניתי גם את הגרסה הזאת, שהיא בעצם אותה עוגייה רגילה שההטבעה עליה היא של דברים שקשורים להלואין  (בתמונה למטה - עטלף) וצבעו את הקרם בכתום, אך הטעם זהה לעוגייה הרגילה.



3 תגובות:

  1. נראה כמו אוראו שהייתי רוצה לנסות!

    השבמחק
  2. האוריאו הכתום-שחור זו אחת העוגיות הפוטוגניות שראיתי! ממש נולדה לאינסטגרם :-)

    תכתבי לנו גם על משקאות סתוויים\חורפיים? זה נראה לי הכי כיף ומפנק.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת אני לא הבחורה למשקאות בטעמים, אני פחות בקטע של זה.
      יצא לי לטעום אחד לפני חודש - קפה עם טעמים של קרמל ותפוח וזה לא בשבילי :)

      מחק