23 במאי 2014

דברים שאני אתגעגע אליהם #6

בכללי החיים פה יותר נוחים מבארץ.
בתנאי שאין לך ילד כמובן...

עכשיו כשחמים, בכלל נחמד פה

גם הרבה יותר זול פה, לא הכל , אבל הרוב.
במיוחד אם מסתכלים על זה ביחס לשכר פה.
אבל יש כמה דברים ממש ממש יקרים או יותר נורא, לא קיימים בכלל.

טחינה! כמה שאני אוהבת טחינה.
לצערי היא ממש יקרה פה ובכלל קשה למצוא טחינה טובה, אנחנו התמכרנו לטחינת יונה הכחולה וכל פעם שמישהו בא לביקור הוא מביא לנו.


מטאטא!
קשה למצוא פה מטאטא טוב, ז"א בלתי אפשרי.
אחרי חודשים של חיפוש, נכנענו וביקשנו מההורים של איתן להביא לנו, והוא פשוט מושלם!
הבנתי שגם קשה למצוא פה סמרטוטים טובים, מזל שהבאתי מהארץ.

הביאו לנו את הראש, שלו חיברנו למטאטא רגיל שהיה לנו

שעווה!
אני מאלו שעושות בעצמן ולא אצל קוסמטיקאית (גם שורשים אני צובעת לבד) אז אין פה את השעווה הרגילה, בעיקר נמכר פה השעווה שלא צריכה נייר שאני ממש לא אוהבת. אם כבר יש שעווה טובה, היא עולה פי 2 מהמחיר בארץ.
ברגעים אלו ממש יש חבילה בים עם 4 קופסאות שעווה בשבילי - תודה לך אמא!

שקדים טחונים!
את רוב האנשים זה לא כל כך יעניין, אבל לי זה מאוד חשוב.
בארץ בכל מכולת אפשר היה למצוא שקדים מולבנים טחונים, אז כאן יש רק קצוצים גס (בחנויות תבלינים יש כמובן גם טחון, אבל יקר שם). אז אני נאלצת לקנות שלמים ולטחון במעבד מזון שלי.
לעומת זאת יש פה חמאות אגוזים מעולות, לא רק בוטנים, אלא גם שקדים וקשיו.

ארטיק קרח אבטיח ברחוב!
גם אננס או דובדבן יעשו את העבודה. אני ממש מתגעגעת לארטיקים של הארץ.
אם מישהו מכיר איפה אני יכולה למצוא לי ארטיק כזה באפר איסט, אני מאוד אשמח לשמוע.



משהו שאני מאוד אוהבת פה, זה כל עניין הדאגה והאהבה לחיות בית.
בכללי אני יותר בחורה של חיות מאשר בני אדם, ולולה המתוקה שלי היא הבייבי שלי.
בארץ התחום של מוצרים לחיות קצת פחות מפותח מפה, אז זה נורא כיף שכל כמה בלוקים אפשר למצוא חנות למוצרים לחיות (אחת מתחת לבית שלי) ובעיקר יש מלא מקומות שבהם נתן לאמץ חיות.
לפני שידענו שאנחנו עוברים לפה איתן מצא באמזון ארגז חול מהמם, אבל המשלוח לארץ היה כל כך יקר שנאלצנו לוותר. כשעברנו לפה, זה היה הדבר הראשון שהזמנו והרכבנו.

השבוע קנינו שטיח לארגז החול - אפשרת לראות שהיא מרוצה :)

לולה מעט משוגעת, וגילינו פה שיש תוכנית שנקראת "החתול שלי מגיהנום" וזאת תוכנית מעולה! ממש כמו "סופר נני" אבל לחתולים. התוכנית גרמה לנו (בעיקר לאיתן) למצוא דרכים לשפר את חייה של לולה בבית וככה היא תהיה יותר נעימה לאורחים שבאים אלינו.
בכללי אני בדרך כלל לא מאמינה בכל הגאדג'טים שמוכרים לבעלי חיות, אבל המוצר הבא פשוט מדהים!
זה משטח גירוד שעשוי מקרטון ולולה מאוהבת בו!
הביקורות שלו בכל אתר פשוט מעולות, לא נראה לי שיש לקוח לא מרוצה.
זה מעולה לחתולים שאוהבים להרוס רהיטים או לחיות שצריכות מקום להוציא אגרסיות (לולה למשל).
מומלץ בחום!


 ולפעמים היא סתם אוהבת לשבת שם

 יש מלא מקומות שבהם נתן להזמין מוצרים לחיות (Petco/Amazon/Wag) אבל הכי זול מבניהם הוא Chewy

עוד משהו חביב שגיליתי פה, זה שבכבלים אפשר לשמוע את רשימות המוזיקה שלך שמקושרות ל Pandora, מבלי הצורך לחבר מחשב, בלי סרבולים בלי התקנות מיוחדות, הכי פשוט - הכי נוח!


מאזינה לריהאנה ביום ניקיונות


שיהיה סופ"ש ארוך ונעים! 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה