23 באפריל 2014

החופשה המתקרבת...

בקרוב מאוד אנחנו טסים לירח דבש, לקצת שמש וים.
אנחנו טסים למקום שבו נפגשנו לראשונה - מקסיקו! הפעם נהיה רק ב-2 חופים (מבחירה) ככה שרוב הזמן נבלה בלשתות קוקטיילים על שפת הבריכה/חוף הים.
למרות זאת, בטח נטייל לנו בערבים קצת בטיילת/בעיר אז אני מקווה לחזור עם כמה טיפים והמלצות.
זה מוביל אותי לנושא הבא:
כשגרנו בארץ והזמנו לנו טיולים בחו"ל, תמיד הפרדנו את ההזמנה לטיסה ומלונות. זה היה בדרך כלל הכי משתלם, להזמין טיסה דרך expedia ואת המלונות הזמנו דרך אתרים אחרים שבהם מצאנו את המלונות שרצינו בזול.
מפה דווקא יוצא הרבה יותר זול להזמין הכל ביחד דרך expedia , פשוט בוחרים את המלונות שבהם רוצים לשהות (טיפ לגבי זה עוד מעט) את התאריכים שתרצו להיות בכל מקום ומזמינים! מאוד פשוט ונוח :)
*אם אתם יודעים על דרך זולה יותר, אני ממש אשמח לשמוע שיהיה לי לטיול הבא....

התמונות בפוסט מהטיול הקודם שלי במקסיקו (סליחה על האיכות, יש לי אותן רק מהפייסבוק ובזמנו פייסבוק היה ממש מכווץ את התמונות)

אז איך בוחרים מלון?
הכי טוב, זה אם יש לכם מישהו שאתם מכירים וסומכים עליו שימליץ (לאיזור קנקון היה לנו המלצה, לפלאייה לא). אם אין אז כמו כולם הולכים ל tripadvisor  ופה יש לי טיפ שימושי (שבטח כבר הרבה ממכם מכירים).
הטיפ שלי כמובן מתאים לסגנון טיול שאני אוהבת, שזה בדרך כלל כולל מלונות מפנקים אבל עדיין במחיר סביר.

אז אם אתם זוג שרוצה להיות לבד ללא ילדים מסביב, חשוב לסמן בחיפוש המלונות שיראה לכם את המלונות הרומנטיים, משם תבחרו את אחד המדורגים הראשונים.
אבל שימו לב שהרבה פעמים המלון שמדורג ראשון/שני הוא לאו דווקא מלון מפנק ויפה, פשוט דירגו אותו גבוהה כי יחסית למה שהוא מציע, הוא מאוד משתלם, אך לא בהכרח מתאים לכם.
לכן, ההמלצה שלי היא ללכת על מלון שהוא מדורג ראשון שמתאים לתקציב ולמגבלות.
אנחנו למשל הפעם לקחנו מלון בפלאייה שדורג במקום ה 13 מתוך 198, למה לא לקחנו דירוג יותר טוב? כי חלק יקרים לנו מידי, חלק במיקום שפחות התאים לנו וחלק למשפחות. אז אני ממליצה לבדוק באיזה אזור של העיר בא לכם להיות, מה התקציב ומה חשוב לכם במלון (חדר כושר, ארוחות בוקר,בריכה גדולה וכד') והראשון שמתאים לכל הדרישות, תלכו אליו. אנחנו עשינו ככה עם יוון (המלון שבחרנו היה מקום 2) וממש לא התאכזבנו.



בנוסף אני גם אוהבת לבדוק את המלון שבו אני רוצה להיות באתר oyster שבו ניתן לראות צילומים אותנטיים שאנשים ששהו במלון העלו לאתר. אין שם את כל המלונות כמובן, אבל שווה לבדוק כי לפעמים מגלים דברים לא כל כך נעימים שלא רואים בתמונות שהמלון מפרסם. זו גם דרך נהדרת לראות אם יש פן, אילו שקעים יש ובכלל מצלמים שם את כל החדר כולל כמה סבונים מקבלים.

בעקרון, אצלנו בבית איתן אחראי על כל הנושא הזה, ואני לגמרי סומכת עליו, אבל את המלונות שאנחנו ישנים בהם אני אוהבת לחקור מראש:)




אם יש לכם המלצות למסעדות שוות בקנקון ובפלאייה,אני מאוד אשמח!
ובלי קשר, שמישהו בבקשה יסביר לי איך הדלתות בניו יורק עובדות! לפעמים זה למשוך, לפעמים זה לדחוף, לא נראה שיש ממש חוקים....

תגובה 1:

  1. היי אלכס, מתי אתם טסים? יש לי חברים שנמצאים עכשיט במקסיקו. אוכל לשאול אותם לגבי המלצות למסעדות טובות..

    השבמחק