19 במרץ 2014

הדורבן שלי

לא מזמן ראיתי פרק של SVU שבו נשאל אחד הבלשים על מצבו הגופני, אם יוצא לו ללכת הרבה.
אז הוא ענה שברור, זאת ניו יורק, כולנו הולכים כל היום.
כמה שהזדהיתי! אני די רגילה לללכת הרבה, ובכללי אני די בכושר (למרות כל המתוקים שנכנסים לי לפה), אבל פה אני ממש מרגישה כאילו אני לא בכושר בכלל.
אולי זה בגלל שכל העיר היא עליות וירידות ואני רגילה למישוריות של תל אביב, ואולי בגלל שקר אז לגוף יותר קשה (למרות שעם המעיל הפאפי שלי, אני מרגישה כמו בסאונה) ואולי זה בכלל כי לראשונה מאז יום הולדת 18 שלי אין לי רכב.
נכון, יש תחבורה ציבורית די נוחה (תחנת רכבת במרחק של 3 דקות הליכה) אבל הרבה פעמים אני מוצאת את עצמי בוחרת דווקא ללכת ברגל, ככה יוצא לי לגלות בתי קפה וחנויות שלא הכרתי ותמיד אני בוחרת ללכת על שדרה אחרת.
אז אחרי חודשיים שבהם הלכתי לא מעט, התחילו לי כאבי רגליים ואפילו חששתי שיש לי את דורבן העקב. אז הלכתי לרופא והוא אמר לי שזה אכן, או דורבן או סתם שיברי מאמץ ואמר לי לנסות ללכת רק עם נעלי ספורט. עכשיו כבר חודש זה מה שאני עושה. לא שהמגפיים שלי יותר יפות, אבל מוזר לי קצת ללכת עם נעלי ספורט לכל מקום (לא לדאוג ביציאות אני עדיין הולכת עם נעליים יפות). הוא גם אמר לי לקחת אדוויל לכאבים (מסתבר שפה זאת התרופה לכל דבר), ברור שלא לקחתי.

נורא קל להתרגל לעניין שהכל נמצא במרחק הליכה ממך, אפילו למרכז העיר זאת הליכה של שעה.
זה לא שאני לא מתגעגעת לסיסי (הרכב שלי), אבל די נחמד לא לדאוג ללמלא דלק,לעשות טסט וכל השטויות שנלוות להחזקת רכב, שאצלי נוסף עליהם היה את הדאגות של האם תתניעה או האם לא תתפרק במהלך הנסיעה.
ברור לי שבקרוב אני אתגעגע ללנסוע באוטו שלי ולשיר בקולי קולות וימאס לי עניין ההליכות והרכבת, אבל בינתיים זה דיי נחמד.
מצחיק שאני כותבת את הפוסט הזה דווקא השבוע, כי השבוע בדיוק היו לי 2 אכזבות גדולות מהתחבורה הציבורית, אבל שתיהן יכלו להיפתר אילו רק הייתי בודקת ב BusChecker , לגמרי לקח לפעם הבאה.
אז אם אתם באים לבקר (תבואו, אני מתגעגעת) תדעו שיש את האפליקציה הנהדרת הזאת וגם למקרה שלא ידעתם (כמוני עד לפני חודש) אם עליתם לרכבת ואז החלפתם לאוטובוס אתם משלמים רק פעם אחת, בדיוק כמו שאם הייתם מחליפים רכבת. אבל עזבו את זה, הכי טוב ברגל :)

אין כל קשר לתמונה, סתם רציתי לשתף אותכם במקרונים שהכנתי היום.

8 תגובות:

  1. דורבן העקב? מעורר בעתה.
    תרגישי טוב!
    המקרון אדירררר!!! ראיתי אותו באינסטה והתאהבתי :)

    השבמחק
  2. דורבן העקב? בחיים שלא שמעתי עליו!
    נקווה שיעבור מהר!

    השבמחק
  3. אוךךךךךךך המקרון מהמם!!!
    תרגישי טוב ותנסי לא לאמץ את עצמך יותר מדי!
    מתה להגיע לניו יורק אבל לא קיבלתי ויזה :\

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      וגם חברה טובה שלי לא קיבלה(מניאקים), אבל היא מנסה שוב :)

      מחק